Prohledat tento blog

pondělí 8. listopadu 2010

Farouche (Nina Ricci)


Ach... Farouche... tak moc jsem si ji přála a nemohla se k ní dostat a pak mi ji jedna dobrá duše darovala. Pochopitelně není miniaturka tak krásná, jako by byl flakón, ale já jsem šťastná, že vůbec je.

Tohle je jednoznačně nejkrásnější chypré vůně, co znám. Začátek je příjemně sladký po mandarinkách, ale ne těch z konzervy (které podle mě do vůní často přidávají), ale takových, co si na Vánoce oloupete. Není tůně mandarinkové kůry, ale plodu a šťávy... krásná, jemná, propracovaná.

Galbanum dává vůni jemný, balzámový nádech. Ale skutečně jemný... jemný je i jasmín a ylang-ylang. Tedy, jemný, ne že by snad složky nebyly cítit, ale... jsou prostě pěkně udělané. Jasmín a ylang-ylang dovedou být hodně protivné složky, až zabijácké, ale tady hladí a konejší. Celá ta vůně je kulatá, hladivá, konejšivá a neskutečně krásná, protože je vyvážená. Jakoby lékárník měřil na miligram přesně, kolik jaké složky dá.

Skutečně, flakón je důstojným obalem obsahu. Mohla by takhle vonět klidně Helena Trojská. Myslím, že tahle vůně podtrhne dokonalost ženy.




SLOŽENÍ
mandarinka, galbanum, ylang-ylang, jasmín

Žádné komentáře:

Okomentovat