Prohledat tento blog

sobota 26. února 2011

Aqua Allegoria Figue Iris (Guerlain)


Měla jsem odstřik vůně a líbila se mi. Obsahuje dvě moje oblíbené složky; kosatec a fíky. Myslím, že přestože jsou Aqua Allegorie chrleny s pravidelností, neubírá jím na to kvalitě a jsou až na malé výjimky všechny povedené.

Počátek mě trošku rozhodil, protože jsem na malou chvíli cítila jakési ovoce o dost sladší než by měl být avizovaný grep, ale pak už se počne rozvíjet příjemná směsice kosatce a bergamotu, který to spíš doplňuje a je tam cítit podstatně méně než ve většině vůní, které jím začínají. Fíky jsou spíše zelené a mléčné, než ovocně sladké. I když mluvíme o té sladkosti a fialkách... tak ty se tam začínají objevovat. Jemné, sladké fialky.
Velmi příjemný je suchý a dřevitá závěr vůně. Chvíli vystupuje do popředí vanilka a fialky, chvíli dřeva s trochou vetiveru a tak se vůně houpe sem a tam. Myslím, že její krása vynikne ještě více až v teple. Je to uklidňující, neobtěžující, zajímavá a příjemná vůně.




SLOŽENÍ
Hlava: grapefruit, bergamot, fík, kosatec
Srdce: fík, fialka, kosatec
Tělo: vetiver, vanilka, dřeva

NÁVRHÁŘI
*Marie Salamagne (např. My Life Hommage a Marlene Dietrich, Tokyo, Aqua Allegoria Mandarine Basilic, Midnight Pearl, Boudoir Sin Garden, So Elixir)
*Sylvaine Delacourte (např. Insolence, AA Grosellina, AA Laurier - Reglisse, Cruel Gardenia, Elixir Charnel Chypre Fatal, Elixir Charnel Oriental Brulant, Quand Vient La Pluie, My Insolence)

Žádné komentáře:

Okomentovat