Prohledat tento blog

úterý 12. července 2011

Capucine (Fragonard)

Už jednou jsem se dostala k vůni, která se jmenovala podobně. Byla to Eau de Fleurs Capucine (Chloé). Tenkrát jsem ještě čekala vůni cappuccina. Ovšem jednat se má o řeřichu. Její vůně mi je však absolutně neznámá.

Pronikavá zelenost... tedy zelenost skutečně zelená, ostrá, nečekejte zelené květy nebo citrusy, prostě stonky... jako když pečujete o květiny a otrháváte uvadlé listy. Je to ovšem jaksi... kašírované... umělý zelený čaj, trocha svěžesti a hořkosti bergamotu a jasmín, který mám sice ráda, ale v ne kombinaci s bergamotem. Ti dva vedle sebe skutečně nevoní pěkně, lépe je rozsadit je.
No a pak nastupují v "orchestru" dřeva... závěr je jako procházka tmavě zeleným a trochu hnijícím lesem. Vlhká, zelená vůně a stále trochu syntetická z ostře mýdlovým závěrem.
Rozhodně to není vůně běžně nositelná. Majitelka ji bude muset umět nosit. Namátkou mě napadají dvě dámy, kterým by seděla... Paní Addamsová a Travička (Poison) Ivy.




SLOŽENÍ
zelený čaj, bergamot, růže, jasmín, pižmo, zimní dřeva

 


Žádné komentáře:

Okomentovat