Prohledat tento blog

úterý 12. července 2011

Miranda (Fragonard)

Tady naproti tomu vím, co čekat, protože už jsem jednou letmo zkoušela a pamatuji si, že to bylo sladké, lepivé a pro můj nos i žaludek nepřijatelné.
A už od začátku se to na vás valí... vanilka, kokos. Tady by to mohlo taky skončit a já bych si šla umýt ruku. Stromečky do auta, přesně tohle se mi vybavilo... Respektive stromečky do auta tam na zrcátku Škodovky visí dva... Jeden čerstvý vanilkový a druhý už vyčichlý... něco trochu svěžího... snad kytky. Připomíná mi to Casmir (Chopard).
Oba ty stromečky se mísí a přidává se k tomu ještě nádech více sladký... spíš do cukrova.
No, to jsem si tedy dala... dvě dnešní zkoušky a ani jedna nedopadla valně... Ano, obě vůně chtějí svou specifickou nositelku. Tahle by si zasluhovala někoho v tomto duchu.




SLOŽENÍ
vanilka, kokos, ambra, květiny





Žádné komentáře:

Okomentovat