Prohledat tento blog

úterý 24. července 2012

Surrender (Avon)

Čeká mě dnes další zkouška z kategorie "nenáviděný Avon a Oriflame". Nebudu se zde rozepisovat o kvalitě vůní z katalogu apod. Myslím si, že perla se dá najít všude; za povedenou považuji nedávno hodnocenou Ecobeauty Puressence.

Surrender je pro mě osobně velká nostalgie... Vůně se vám vryje do paměti a i po letech si vybavíte atmosféru, místo a čas zcela přesně. Osobně tedy zaujatá jsem a k tomu nadšená, že se mi ji po letech podařilo opět sehnat. O to raději ji prozkoumám detailně...

Nečekejme zázraky... čekejme raději svěží začátek, i když... řekne se "bergamot a mandarinka", to voní všude stejně, ale... není tomu tak. Tady je bergamot jen velmi krátce a brzy si bere hlavní slovo mandarinka. Jemná, trochu sladká a trochu trpká ovocná vůně.
Následují hutné, květinové tóny... jestli přímo růže, nevím, pravdou je, že se mi trochu vybaví La Môme. Tekutá, tmavá růže. Postupně se přidávají sladce dřevité tóny a pačuli. Vždycky jsem měla pocit, že Surrender jde ke konci do pánských tónů a skutečně je tam stále cítím. Suché, snad až trochu větrové (jako pendrek) tóny. Závěr je sice sladký, ale jaksi "pánsky" nebo "rezervovaně". Vidím ženu v temně červeném, kalhotovém kostýmu.

Výdrž vůně je velmi, velmi dobrá. Intenzita ještě lepší. Zajímalo by mě, jestli se podobá nějaké jiné, dostupné vůni. Ženská, svůdná, dřevitá...


SLOŽENÍ
Hlava: bergamot, mandarinka, čínský čaj
Srdce: bulharská růže, exotické květiny, kašmír
Tělo: pačuli, ambra, pižmo

NÁVRHÁŘ
Jean-Louis Grauby (např. Sunset Heat for Men, Ghost Summer Dream)

3 komentáře:

  1. Ahoj :) teta mi ju darovala ale zostala tam asi tak štvrtina z toho :D Tento parfum je úžasný ! :D hned som si ho oblúbila ;) síce už tam nič nemám ale plánujem si kúpit dalšiu flaštičku :33 :) fakt odporúčam tento parfum ( a dlho vydrží ) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) teta mi ju darovala ale zostala tam asi tak štvrtina z toho :D Tento parfum je úžasný ! :D hned som si ho oblúbila ;) síce už tam nič nemám ale plánujem si kúpit dalšiu flaštičku :33 :) fakt odporúčam tento parfum ( a dlho vydrží ) ;)

    OdpovědětVymazat
  3. kde ho prosim muzu sehnat? hermien@seznam.cz diky za odpoved:)

    OdpovědětVymazat