Prohledat tento blog

pondělí 23. července 2012

Detchema (Revillon)

Vůně z roku 1953 od mě zcela neznámé firmy. Když jsem o ní něco hledala, narazila jsem na poměrně zajímavou reklamu, kde se modelka prochází bludištěm... je taková lehká a docela uklidňující...

Klasická vůně v pravém slova smyslu... aldehydová, květinová a něco mi hodně připomíná. Trocha hořkosti/svěžesti na začátku, ale hned se přehoupne ke květinám. Broskev, ylang-ylang... Nedusí ale, je spíš lehčí, nositelná i v parném létě (pokud to nepřeženete s aplikací).
... a pořád mi připomíná nějakou vůni a nevím kterou... ty broskve a květy... snad Love in Paris, možná Champs Elysees? Pokud přečkáte prvotní tóny, dostane se k vašemu nosu čistě květinová, jiskřivá vůně v elegantním provedení.
I když by se dalo čekat, že závěr bude hutnější, vůně si zachovává svou lehkost. Kosatec, pižmo, vetiver a snad trochu tonky a santalu. Sluncem vyhřátá pokožka...

Mísí se ve mě dojmy... pro mě zcela neznámá vůně, velmi dobře udělaná... k sehnání téměř není. Škoda, myslím, že by si své fanoušky našla i v dnešní době.


SLOŽENÍ
Hlava: aldehydy, broskev, hyacint, neroli, bergamot
Srdce: karafiát, ylang-ylang, konvalinka, růže, jasmín
Tělo: kůže, tonka, ambra, pižmo, kosatec, vetiver, santal

Žádné komentáře:

Okomentovat