Prohledat tento blog

neděle 9. června 2013

Noa (Cacharel)

Noa... jakmile jsem viděla flakón této vůně, byl to pro mě symbol čistoty. Jak voní jsem ani nepotřebovala vědět. Její flakón považuji co do nápadu (provedení by, pravda, mohlo být trochu propracovanější) za jeden z nejhezčích vůbec. Nápaditý a uklidňující.

Vůně je opravdu velmi pižmová, trochu umělý začátek, který mi evokuje sprej Nivea. Osobně mi smysl přítomnosti koriandru ve vůních trochu uniká. V kuchyni proč ne, ale ve vůni? Zde pro můj nos příliš patrný není, vůně jako "po krému" (Nivea) sklouzne do květinové fáze. Teď kvetly pivoňky a šípkové růže... byla jsem se projít v Botanické zahradě a tuhle směs mám ještě v nose. A přesně tuhle příjemnou směs cítím i tady... bílé či jemně žluté pivoňky (v zahradě tam mají různých pivoněk celou louku) a k tomu kvetoucí šípkové růže.
Když jsem o Noa četla, dozvěděla jsem se, že mnoho lidí v ní cítí kávové boby a tak jsem byla zvědavá, jak budou vypadat Za sebe musím říci, že káva se nekonala. V závěru vůně jsem sice jakési sladší tóny cítila, ale byly patrné jen letmo. Závěr je příjemně kulatý a doznívá v něm stále intenzivní pižmo.

Asi bych Nou nenazvala přímo "vůní čistoty", protože jsou v ní patrné květinové tóny. Není to divně chemický Clean ani příjemně "ujetý" Calyx. Pro mě je to vůně poklidu, odpočinku a vyrovnanosti.


SLOŽENÍ
bílé pižmo, zelené koriandrové listy, růže, pivoňka, kávový bob, cedrové dřevo, santalové dřevo


NÁVRHÁŘ
Olivier Cresp (např. Scarlett, Midnight Poison, Light Blue, Ange ou Demon, Duende, Kenzo Amour, Lacoste Pour Femme, Nina - červené jablíčko, Angel, Joop! JettePaco Rabanne Pour Elle)

Žádné komentáře:

Okomentovat