Prohledat tento blog

sobota 19. června 2010

Jasmine Sambac (Matthew Williamson)


Poměrně minimalistický flakón... jen sklo a jako vsadka a doplněk jedovatě zelená barva.
Co může slibovat? J A S M Í N ...vůně je soliflorní a to zcela striktně a důsledně. A tak když jsem zatoužila po vůni jasmínu, který před nedávnem kvetl, dostala jsem doporučení na tuto vůni. Vůně byla inspirována Ibizou... Jaká ale je? První nános mě skoro uzemnil, trochu jsem to čekala, když se jedná o jasmínový soliflor...
Nevím, zda si pamatujete WC bloky, které (jediné) se používali z nás před revolucí... Silný jasmínově mýdlový dojem ve mě zůstat a znovu byl vyvolán zkouškou tohoto parfému. Rozhodla jsem se nevzdala to, nechala jsem vůni šanci...
A vyplatilo se. Pak už byl jen jasmín... přesně takový, jaký kvete venku, přesně takový, jaký voní v čaji. Prostě realistický jasmín.




SLOŽENÍ
jasmín

NÁVRHÁŘ
Clement Gavarry (např. Prada, Prada Tendre, Lovely, Warm Sand)

Žádné komentáře:

Okomentovat