Prohledat tento blog

pondělí 21. června 2010

Sensi (Giorgio Armani)

Zvažovala jsem, jestli tu vůni mám vůbec zkoušet a vedly mě k tomu dvě pohnutky. Jednak je vůně velmi chválená a v současné době je už skoro nesehnatelná, protože se přestala vyrábět.

Je to ovšem klasika a tak nebyla možnost se jí vyhnout.

Jemný, čistý a hřejivý dojem flakónu v podstatě nezklamal...
Ve vůni se mísí zlatavé vůně pylu a bílých květin a sladkých dřev. Je tu patrný také mýdlový podtón...
Celkově vůně působí optimistickým, hřejivým a sladkým dojmem.
Mě osobně v ní však něco vadí a i když složení vanilku neuvádí, já ji tam cítím a sladkost v kombinaci s bílými květy je pro mě příliš dusivá.

Nelituji tedy příliš... ani zkoušky, ani toho, že už je špatně k sehnání :o).




SLOŽENÍ
Hlava: limeta, akát
Srdce: jasmín, ječmen
Tělo: palisandr, benzoin

NÁVRHÁŘI
*Harry Fremont (např. Extraordinary, O Oui!, CK One, Vera Wang)
*Alberto Morillas (např. Mademoiselle RicciMugler CologneBVL, řada Omnia, Les Saisons: HiverByzance, Belle d`Opium, Truth, Le Baiser Du Dragon, Acqua di Gio, L'Eau d'Issey Florale, Flower by Kenzo, Summer by Kenzo, Bright Crystal, Versace Pour Homme)

Žádné komentáře:

Okomentovat