Prohledat tento blog

středa 13. července 2011

Vera Wang (Vera Wang)

Když se podívám na flakón vůně, tak cítím doslova hladivý pocit... Je jedním slovem krásný... nic na něm vlastně není, ale ty oblé hrany a krásná barva obsahu. Už to samo na mě působí pozitivně.


Vera Wang, američanka čínského původu, se věnuje navrhování svatebních šatů a jejími modely se pyšnily i herečky ve filmech (Sex ve městě, Válka nevěst). Osobně na jejích modelech nevidím nic tak úžasného nebo originálního. Jakékoliv korzetové šaty se mi jeví při dnešní jejich záplavě jako tuctové.

No ale... mám tu vůni a ne šaty.

Už podle reklamy je patrno, že tato vůně byla myšlena jako doplněk právě ke svatebním šatům. Ovšem reklamní slečna spíše vypadá jako právě probuzená divoženka se skoliózou nebo dokonce Bechtěrevovu nemoc!

Takhle sečteno a podtrženo mám docela obavy, co vlastně bude ta vůně zač, ale... oni ji vlastně dělali pánové dole uvedení a pak... ten flakón, ten hřeje u srdce.

Už ten počátek je romantický (ano, já vím, mandarinky, moje slabost...) a koresponduje s obalem. Abychom si to tedy ujasnili - je to výhradně květinová vůně, takže kdo po vzoru Coco Chanel nechce vonět jako kytka, tuhle vůni ať si nepořizuje.
Nemohu říci, že bych cítila nějaké konkrétní květiny... snad trošičku gardénie (ale vzhledem k tomu, že mi kvete doma na okně je tohle spíš její stín). I když jsem četla, že je to bíle květinová vůně, tak pro mě není, ta barva vůně je skutečně taková, jaká je na obrázku... Na okně mi kvete i další její složka a sice věncovec. Tak to ano, ten by tam byl... on není jasmín jako jasmín (ale i tak je ho tam málo).
Pro mě je to vůně spíš mírně hřejivá vůně, cítím i maličko pepře nebo čeho, co mi připomíná L'Interdit. Závěr pak je malinko mýdlový.

Není to žádná výrazná, "pecka" vůně. Je ale vyvážená, elegantní, precizní... krásná, ženská. Pořád jsem se snažila najít nějaký obrázek, který by mi k té vůni pasoval, ale moc úspěšná jsem nebyla. Snad tento ji nejvíce vystihuje...


SLOŽENÍ
Hlava: květ mandarinky, kala
Srdce: bulharská růže, gardénie
Tělo: věncovec (čili jasmín madagaskarský), průsvitná pižma

NÁVRHÁŘI
*Harry Fremont (např. Extraordinary, O Oui!, CK One, Sensi)
*Jean-Claude Delville (např. AmazingCabotine, Happy)

Žádné komentáře:

Okomentovat