Prohledat tento blog

pondělí 25. října 2010

Happy (Clinique)


V počátcích svého parfémového hledání jsem zkoušela dvě podobné (co do vzhledu) si vůně. Jednou byla tato a druhou pak Happy Heart, která se mi líbila víc. Složení samo o sobě jednoduché slibuji citrusy a květiny. "Plod ostružiníku medvědího"... to je podle mě tedy normální

... trochu chemický začátek, podoben vůním z drogerie. Ovocná svěžest blíže nespecifikovaného ovoce. Ani náznak snahy o přirozenost, definovat se mi nepodařilo nic určitého.
... z počátku nepříjemná ovocná fáze pomine a nastoupí květiny (nastoupí, nedá se říct, že by se rozvinuly). Opět se nedá příliš určit, co by to mohlo být (jak voní "havajská svatební květina" netuším). Konec je hodně bíle květinový, ostře, bolehlavově a nepříjemně.

Celkově mě vůně zklamala. Nemám ráda vůně, ve kterých se nedají rozeznat složky a které působí uměle. Na denní nošení být může, tady v Čechách se rozhodně ztratí. Majitelka nebude nijak vyčuhovat z davu a bude mít vůni od známé firmy.




SLOŽENÍ
červený grapefruit, plod ostružiníku medvědího, havajská svatební květina

NÁVRHÁŘI
*Rodrigo Flores-Roux (např. Gold, With Love Hilary Duff, Black Cashmere, Badgley Mischka Fleurs de Nuit)
*Jean-Claude Delville (např. AmazingCabotine, Vera Wang)

Žádné komentáře:

Okomentovat