Prohledat tento blog

pondělí 25. října 2010

Cristalle Eau de Toilette (Chanel)


Podzimní počasí připomíná chvílemi zimní a tak se mi dnes do zkoušení této vůně příliš nechtělo. Spíš bych potřebovala zahřát než ochladit. No, jdu si uvařit čaj a pak ji vyzkouším a možná se obleču ještě do svetříku.

... abych se k tomu ale nestavila tak negativně... všechny složky vůně mě lákají a mám je ráda, takže se těším.

... velmi, velmi hořký citrón... ještě zelená kůra budoucího žlutého citrónu, kterou naštěstí začne tlumit mandarinka (tlumit... nemá šanci na cokoliv jiného).
... a je tu to - můj oblíbený zimolez, ovšem prodchnutý citrónem. Takže kvetoucí sice, ale spíše ještě nerozkvetlé, ale pučící květy než keř v plném květu.
... jasmín se line tou vůni skoro od začátku (jakmile první citrónové tóny poleví). Je to jasmín velmi jemný, také spíše zelený než plně kvetoucí a myslím, že je velmi povedený. Pro ty, kdo jasmín nesnesou by tohle mohla být přijatelná forma.

Zimolez a jasmín hrají dominantu ve vůních jako je v Le Chevrefeuille a taky v Blush. Tady jsou ale mnohem citrónovější a zelenější.

Vlastně jsem čekala vůni mnohem svěžejší a zelenější. Tahle je tedy svěží a zelená, ale ještě to není top. Je jako jaro, začínající, pučící jaro... kdy květy ještě nekvetou ve své plné míře, ale v pupencích už proudí míza a život. Zelené začátky jara...




SLOŽENÍ
Hlava: sicilská mandarinka, sicilský citron, broskev
Srdce: hyacint, zimolez
Tělo: absolutní jasmín

NÁVRHÁŘ
Henri Robert (No. 19, Pour Monsieur)

Žádné komentáře:

Okomentovat