Prohledat tento blog

sobota 6. listopadu 2010

Addict Eau Fraîche (Christian Dior)


Dlouho jsem se vyhýbala detailnější zkoušce klasického Addictu a pak jsem byla sama zaskočeně, co to se mno udělalo a jak na mě zapůsobil. Jsem tedy ráda, že mohu vyzkoušet i tuto verzi.

Počátek je příjemně svěže-hořký (bergamot, mandarinka). I když tak začíná dost a dost vůní... navodilo mi to optimismus. Pak se vůně zjevní a zklidní a přehoupne se do květinové fáze. Žádné vražedné květiny, ale hezky kvetoucí poloplanná zahrádka, kde orosené květiny rostou ve svobodě.

Vůně je položena především na pižmovém základě, to jsou ty kapky rosy na květech... nic sladkého (žádná vanilka nebo santal). Jako kdyby se původní Addict z nebe díval na zrcadlo jezera, jak se v něm odráží.

Je to vůně hodně jemná (oproti původní hotová vodička), ale přitom tam jsou původní tóny lehoulince cítit (asi tak jako když se právě z nebe díváte na zem). Milá, příjemná vůně, možná ke koupi na slepo, nemyslím, že by někomu mohla vadit.




SLOŽENÍ
Hlava: bergamot, mandarinka, jasmín, listy mandarinky
Srdce: gardénie, kaktus 'Královna noci', bulharská růže, tuberóza
Tělo: absolutní vanilka, mysorský santal, bílé pižmo

NÁVRHÁŘ
Thierry Wasser (např. Truth, Emporio Armani Diamonds, Addict, Caline, Idylle, Iris Ganache, Tonka Imperiale, Cologne du Parfumeur)

Žádné komentáře:

Okomentovat