Prohledat tento blog

středa 22. prosince 2010

My Insolence (Guerlain)


Něžňoulinký flakónek, který je dokonce tak povedený, že se jím Avon nechal inspirovat pro vytvoření vůně In Bloom.
Ačkoliv to není typ vůně, který by byl mým šálkem... vůně, chtěla jsem ji zkusit, protože mám Guerlaine ráda a jejich vůně na mě dobře drží.
Co na tom, že v začátku jsou maliny, které ve vůních nemusím... vždycky přece záleží na tom, jak je to namíchané.

Sladké by to tedy bylo, ale ne až tak lepkavě, jak jsem čekala. Cítím tam spíš nějaké koření, snad bergamot nebo lehce hřebíčku, rozhodně to není sladké až bolavě. Navíc ta hlavní sladkost netrvá ani tak moc dlouho a vůně pak hned přechází do své květinové části.
Nevím, jak přesně voní mandlové květy, ale lehoulince bych tam tedy ty mandle cítila. Evokuje mi to hodně jemně Hypnotic Poison... Střední část je poměrně krátká. Závěr pak sladkost zase zvýrazňuje... vanilka, tonka, pačuli... hodně výrazné, tady už mě ta hlava bolet začíná. Jako by vůně nabírala druhý dech, voní sladce a intenzivně, skoro až moc. Už se mi začíná motat i hlava... tohle cítit v horku někde v autobuse, tak to se mnou sekne.
Nevím, nevím, jestli není ta světle růžová barva poněkud zavádějící, protože tohle není jen "růžová voda". Když už růžová, tak pěkně tmavě... Navíc ty mandlové tóny ala Hypnotic Poison...
Dovedu si tu vůni představit na nějaké extravagantní dámě, ale na jemné dívce ne. Já bych se pod ní složila.




SLOŽENÍ
Hlava: maliny, citrusy
Srdce: mandlové květy, jasmín
Tělo: tonka, pačuli

NÁVRHÁŘ
Sylvaine Delacourte (např. AA Figue - Iris, AA Grosellina, AA Laurier - Reglisse, Cruel Gardenia, Elixir Charnel Chypre Fatal, Elixir Charnel Oriental Brulant, Quand Vient La Pluie, Insolence)

Žádné komentáře:

Okomentovat