Prohledat tento blog

pondělí 27. prosince 2010

Venice (Yves Rocher)


Říkala jsem si, že i kdyby mi nevoněla, tak mám pořád jeden z nejlépe provedených a zabalených flakónů. Ani se mi nechce věřit, že by si Yves Rocher dával takovou práci s balením vůně... No, je to jedním slovem krása... hezky leží na zeleném sametu, s černou bambulkou a místo rozprašovače má nanášecí tyčinku. Je to kouzelné.

Složení samo o sobě je vcelku jednoduché. Začátek patří hořkému bergamotu, ale není to dlouhý začátek a tak výrazný, jak se to často dnes u vůní dělá. Pak se ke slovu dostane růže, krásná, plná červená růže se svojí svěžestí. Když si vezmete plátek růže a rozpůlíte ho, cítíte tu zvláštní vůni, jakou já cítím tady. Není to opět růže á la růžový olejíček.
Ke slovu se dostává santal... sladký, kouřový, dřevitý, tajemný. Vždycky se mi vybaví vůně tyčinek. Někdy ta vůně santalu dovede být pěkně protivná, ale ne tady. Vše je dokonale vyvážené a propracované. Trochu mi ten santal a jasmín připomínají Samsaru, ale Venice je podle mě více tmavá a temná vůně.

Rozhodně to elegantní, smyslná a ženská vůně. Nevím jestli se hodí přímo označení "klasika", ale rozhodně když ji použijte, budete vonět pěknou, propracovanou a klasikou vůní, ze které číší kvalita.
Jak je to se silage? Když jsem se s ní navoněla, měla jsem dojem, že mě musí cítit lidé na 100 metrů, ale oni to tak nevnímali. Je příjemné, že si vůni mohu dosytosti užít intenzivně a lidé kolem ně neomdlévají.




SLOŽENÍ
bergamot, růže, vanilka, jasmín, pižmo, santal

1 komentář:

  1. Dneska jsem ji našla na poličce mý mámy...dostala ji ode mě v r.1998, kdy už nejspíš pár let stála na poličce maminky mé kamrádky...pořád moc hezky voní..je to možný po tolika letech? necítím žádnej líh,jen vůni stejnou jako tehdy když jsem ji mámě dala...akorát že dnes mi voní moc hezky, narozdíl od doby, kdy mi bylo 19 :-))

    OdpovědětVymazat