Prohledat tento blog

čtvrtek 24. února 2011

Violette (Molinard)


Stále hledám tu krásnou fialkovou vůni, kterou jsem letmo vyzkoušela na setkání Arome a od té doby nemám klid... Byla to hebká fialka na pudrovém závoji. Molinard mě už jednou zklamal svojí fialkou (viz související odkaz) takže mu dám šanci ještě šanci v podobě novější verze.

Sladké fialky tam jsou... ale hned nastupuje kosatec, který doplní sladkost svým typickým šmrncem. Fialky jsou spíše ostřejší, jakoby lehce pokapané citrónem, jejich sladkost není lepivá. No a vzhledem k tomu, že vůně je na pižmovém základě, jistá pudrovost se skutečně objevuje.

Je to vůně z mého pohledu rozhodně povedenější než předchozí fialka, ale... zároveň jsem se prostě ujistila, že vůně fialek asi nebude pro mě, protože přesto všechno mi veškeré fialkové vůně příliš evokují fialkové mýdlo a bonbóny.




SLOŽENÍ
fialky, iris, jasmín, růže, heliotrop, pižmo

FIALKOVÉ VŮNĚ
Black Violet (Tom Ford)
Fleurs d'Ombre Violette-Menthe (Jean-Charles Brosseau)
Les Fleurs de Provance: Violette (Molinard)
Météorites (Guerlain)
Verte Violette (L'Artisan)
Aqua Aromatica Violetta (Florascent)
Paris (Balenciaga)

Žádné komentáře:

Okomentovat