Prohledat tento blog

pondělí 20. prosince 2010

Les Fleurs de Provance: Violette (Molinard)


I malý rozdíl je rozdíl a tato vůně to dokazuje... Molinard má totiž na svém kontě dvě fialkové vůně s podobným názvem. Jedna se jmenuje
Les Fleurs de Provance: Violette a druhá Les Fleurs: Violette.
Kdesi jsem měla možnost vyzkoušet vzoreček "fialové vůně od Molinardu" a byla jsem uchvácena její podobností s Météorites již těžko sehnatelnou vůní od Guerlaina. Cítila jsem pudrové fialky... A tak jsem se jala koupit si "fialkovou vůni do Molinardu" a čekala jsem (zcela pochopitelně) právě ty pudrové fialky. Jenomže ouha! Mnou zakoupená vůně byla právě tato - "fialky z Provance" což se mnou zkoušenou Les Fleurs: Violette nemělo co dělat. Obě vůně jsou fialkové, ale zatímco "fialky z Provance" jsou čistý soliflor, Les Fleurs: Violette má v sobě příměsi.

Po takto zdlouhavém úvodu tedy pojďme k vůni samé.
... fialkové mýdlo, fialkové bonbony... pamětníci jistě zavzpomínají. No ta přesně takhle tato vůně taky voní.
Voní monotónně a stále stejně... sladké a mýdlové fialky. Takové, jaké znám třeba z Yvresse., kde jsou ale jen doplňkem vůně. Zde jsou jen ony... a více psát nejde.




SLOŽENÍ
fialky

FIALKOVÉ VŮNĚ
Black Violet (Tom Ford)
Fleurs d'Ombre Violette-Menthe (Jean-Charles Brosseau)
Météorites (Guerlain)
Verte Violette (L'Artisan)
Violette (Molinard)
Aqua Aromatica Violetta (Florascent) 
Paris (Balenciaga)

Žádné komentáře:

Okomentovat