Prohledat tento blog

pondělí 20. prosince 2010

Marc Jacobs (Marc Jacobs)


Mám dojem, že ze svého zalíbení v bílokvětinových vůních se už nevymotám. A i když si myslím, že v té vůni cítím něco jiného, stejně to nakonec u bílých kytek skončí.
Příkladem je tato vůně... když jsem ji zkoušel poprvé ze vzorečku, cítila jsem suchý zázvor na cedru, což se mi zalíbilo. Po delší době jsem se dostala k odstřiku a zjistila o co vlastně šlo...

Takový až jako mléčně zbarvený začátek... vláčná, bílá, krémová vůně... I když je na začátku trochu svěžejší, pořád je to krásná, rozkvetlá gardénie, rozkošný jasmín a svěží zimolez... Kolikrát už jsem tohle psala?
Jsou bílé květy, co vás zadusí a jsou bílé květy, které vás natěší na jaro. Tady je ten druhý případ.
Kdo má rád jasmín, zimolez a gardénii, tomu se bude líbit tato vůně... Po celou dobu tam cítím jemnou krémovost až mléčnost, jako mléčný jarní koktejl. To vše na dřevitě pižmovém základě.
Vlastně jsou si jarními květy podobné s Rush 2, ale Marc Jacobs je uhlazenější a bělejší. Taky s ní nebude vonět každý... Navíc má podstatně lepší výdrž a postrádá taky ty pudrové tóny.




SLOŽENÍ
Hlava: bergamot, aksamitník, gardénie
SRDCE: gardénie, bílý pepř, jasmín, zimolez
TĚLO: světlá dřeva, pižmo

NÁVRHÁŘI
*Steve Demercado (např. Blush)
*Loc Dong (např. Acqua di Gioia, Euphoria)

Žádné komentáře:

Okomentovat