Prohledat tento blog

pátek 26. listopadu 2010

Euphoria EDT (Calvin Klein)


Ke vzorečku jsem přistupovala jednak se vražednou zkušeností s verzí EDP, ale zároveň s trochu klidem, protože tohle by mělo být aspoň slabší.

Zkouším verzi EDT (ať si nos nezničím...)

... mám skoro chuť to hned vzdát. Prostě granátové jablko nebo liči, nebo něco tomu podobnému (a mnou nesnášeného). Pravdou je, že je to méně výrazné (a o to snad více podobné tomu spreji od Avonu). Je to také o trochu více "zelené", ale v záplavě toho sladkého zcela mizivě.
Anó a loto... "krása".
Je pátek, jsem unavená a už mě to nebaví. Tuhle vůni nesnesu a dokonce jsem vyřadila ze svého žebříčku nejhorších vůní Crave (CK) abych udělala místo pro Euphorii. Já se trýznit nebudu.





SLOŽENÍ
Hlava: granátové jablko, tomel, zelené tóny
Srdce: lotos, asijská magnólie, černá orchidej
Tělo: tekutá ambra, černá fialka, smetanové tóny, mahagonové dřevo

NÁVRHÁŘ
*Dominique Ropion (např. My Queen, Anglomania, odnože Paris, Alien, Soir de Lune, Safari, Tresor In Love, Jungle le Tigre, Jungle L'Elephant, Ysatis, Amarige, Armani Mania, Euphoria, Amor Amor, London)
*Carlos Benaim (např. Jasmin Noir, Promesse, Red Door , Pure Poison, Armani Code, Wanted, Premier Jour, Prada, Prada Tendre, Eau Mega, Flowerbomb)
*Loc Dong (např. Acqua di Gioia, Marc Jacobs)

Žádné komentáře:

Okomentovat