Prohledat tento blog

čtvrtek 17. února 2011

Jasmin Noir EDP (Bvlgari)


Jasmin Noir už jsem jednou v odstřiku měla, ale byla to EDT. Když jsem si dnes přivoněla k EDP, vybavila se mi Samsara. Řekla bych totiž, že jsou si hodně podobné... obě jasmínové a sladké... A u obou se mi více líbí lehčí varianty EDT.

Jasmin Noir je jasmínový a sladkost v něm dělá tonka. Sladké nebo chcete-li hřejivé tóny v EDP převažují nad ostatními. I když počátek je zvláštně zeleně sladký... pak začínají jemné mandle nebo mandlové mléko, jasmín... potom se začne přidávat tonka... vůně má lehce dřevité tóny.

Kdybych se před chvílí nezbavila Samsary EDP, asi by mě to ani nenapadlo... Vidím, jak se mi nos zase posunul jinam... tahle vůně může být na jednu stranu sexy jako malé černé šaty a na druhé straně může spolehlivě udusit.




SLOŽENÍ
zelená míza, gardénie, arabský jasmín - absolutní silice, saténová mandle, vzácná dřeva, tonka, lékořice

NÁVRHÁŘI
*Carlos Benaim (např. Euphoria EDT, Euphoria EDP, Promesse, Red Door , Pure Poison, Armani Code, Wanted, Premier Jour, Prada, Prada Tendre, Eau Mega, Flowerbomb, Live in Love)
*Sophie Labbe (např. Parisienne, Promesse, Beauty, Pure White Linen, Organza, Boss Woman, Iceberg, O d`Azur, Premier Jour, Incanto Bloom)

Žádné komentáře:

Okomentovat