Prohledat tento blog

středa 10. listopadu 2010

Euphoria EDP (Calvin Klein)


Tak nevím, jestli tohle je nebo není fialová vůně. Flakónek je zajímavý a novodobě elegantní. Je to poměrně davová vůně a podrobnějšímu zkoumání jsem se pár let instinktivně vyhýbala. Takový lotos ve složení mě neláká ani teď...

Zkouším verzi EDP (ať si nos užije...)

... vůně voní i přes plastovou vialku. A je to pecka, fakt... na začátku opět "avoňácké" granátové jablko (pomalu, ale jistě ho začínám nesnášet). Podle mě by tam mohly být i ostružiny nebo nějaké jiné podobné ovoce.
Ach ano, ten lotos tam je... z něj se mi skoro vždy zvedne žaludek. Tuhle vůni mít v horku, tak se cítím jako opilá.
Cítím sladké fialky a ambru... točí se mi hlava a už mě i bolí a dělají se mi mžitky před očima (měla jsem zkoušet EDT!).
Nemůžu si pomoct, ale granátové jablko ve vůních mi skutečně evokuje ten, již několikrát zmiňovaný, tělový sprej od Avonu. Tady je solidně koncentrovaný a doplněný ambrou.




SLOŽENÍ
Hlava: granátové jablko, tomel, zelené tóny
Srdce: lotos, asijská magnólie, černá orchidej
Tělo: tekutá ambra, černá fialka, smetanové tóny, mahagonové dřevo

NÁVRHÁŘ
*Dominique Ropion (např. My Queen, Anglomania, odnože Paris, Alien, Soir de Lune, Safari, Tresor In Love, Jungle le Tigre, Jungle L'Elephant, Ysatis, Amarige, Armani Mania, Euphoria, Amor Amor, London)
*Carlos Benaim (např. Jasmin Noir, Promesse, Red Door , Pure Poison, Armani Code, Wanted, Premier Jour, Prada, Prada Tendre, Eau Mega, Flowerbomb, Live in Love)
*Loc Dong (např. Acqua di Gioia, Marc Jacobs)

Žádné komentáře:

Okomentovat