Prohledat tento blog

středa 10. listopadu 2010

Feminitè du Bois (Shiseido)


Už to tak u mě je, že mám k určitým věcem... když ne zrovna předsudky, tak obezřetnost. A jednou z takových věcí jsou fialové parfémy (jakkoli fialovou barvu miluji). Vždycky mi přijdou nějak umělé, nebo syntetické. Takže jsem zvědavá, jaký bude právě tento.

(nanesla jsem ze vzorku standardní dávku a... než jsem se nadechla, najednou jsem necítila nic, takže ještě jedna dávka...)

V začátku koření, žádné konkrétní... snad jen ten hřebíček, trochu nasládlé. A trochu švestek... už vidím babičin švestkový koláč... je to však hodně jemné, skoro by to chtělo další dávku...

Při velké snaze cítím trochu fialky... babičin koláč na stole a ve váze fialky. Trošku sladká vůně, tak akorát, nadlehčená cedrem. Drží se dost při těle... jemný, akorát sladký závoj z fialového šifónu. Je to vůně poměrně intimní. Celkově tedy ujde, ale pro požitek z ní bych se v ní musela koupat, abych ji na sobě cítila. Takže k radosti mé - žádná syntetika, ale málem skoro nic k cítění.




SLOŽENÍ
Hlava: zázvor, skořice, hřebíček
Srdce: švestka, broskev, pomerančový květ, fialka
Tělo: cedr, santal, vanilka, benzoin

NÁVRHÁŘI
*Pierre Bourdon (např. Tuscan Soul, Ferre EDP, Iris Poudre, Dolce Vita, Good Life Woman)
*Christopher Sheldrake (Perceive, Sycomore, Datura Noir, L'Eau a další vůně pro Serge Lutens)

Žádné komentáře:

Okomentovat