Prohledat tento blog

úterý 9. listopadu 2010

Aqua Orientalis Casbah (Florascent)


Zájem o vůně firmy Florascent u mě probudil mě náhodně zaslaný odstřik Aqua Aromatica Violetta. Ta vůně mě dostala a skvěle se hodila k podzimu... prostě fialky v hlíně. A tak jsem začala po vůních od Florascentu pátrat.

Připomnělo mi to něco z dětství, nevím co... myslím, že pěnu do koupele. Mimóza, ale ne žlutá... spíš vyschlá, ale pořád ještě dost vonná, osvěžená kardamonem. Čajového v tom pro mě zatím není nic...
Růže je pro mě zcela vypuštěna, protože vůně hned přechází do kořeněně-dřevitého tónu.
Ambra? Kdepak... tahle vůně je spíše chladivě... no, vodní. Nevím, jestli se to zdá jen mě (asociace s pěnou do koupele)... Rozhodně by v létě ochladila.

Výdrž má na toaletku velmi dobrou. Pravda, čekala bych tedy něco jiného podle barvy flakónu a složení, ale i s tím, co jsem vyčichala, jsem docela spokojená.




SLOŽENÍ
Hlava: mimóza, černý čaj, kardamom
Srdce: marocká růže, růžové dřevo
Tělo: indická kašmírská koření, pravá ambra

Žádné komentáře:

Okomentovat