Prohledat tento blog

pátek 12. listopadu 2010

Aqua Floralis 1er Mai (Florascent)


Byl pozdní večer, první máj, večerní máj byl lásky čas... Květen je můj nejoblíbenější měsíc v roce a atmosféru tohoto měsíce by snad mohla připomínat tato vůně, romanticky pojmenovaná 1. máj.

... začátek je zajímavý, čekala jsem nával jarních květin, ale překvapilo mě galbanum, které mi evokuje když už první máj, tak spíš někde u Nilu... a nebo spíš v lese, protože teď se mi do toho přidávají zelené, jemně jehličnaté tóny čehosi...
Květiny, ty by tam byly, ale až později... tuberóza ano, decentně, jasmín taky, ale obojí jemně a spíš zeleně, ve fázi "pučíčí" a nikoliv "kvetoucí". Celkově tam cítím jemný mýdlový tón. Trochu mi ta vůně připomíná nostalgické staré časy, není to rozhodně svěženka v současné podobě.

Kolem a kolem je to vůně skutečně zelená, ta barva obalu odpovídá. Myslím, že by to byla zajímavá letnička, ideálně by osvěžila a v teple se myslím ještě pěkně rozvoní.
Rozhodně to není tuctová vůně, myslím, že by klidně mohla být i unisexová.




SLOŽENÍ
zelená tangerinka, galbanum, růže, jasmín, champaca, tuberóza

Žádné komentáře:

Okomentovat