Prohledat tento blog

středa 30. června 2010

Pure Poison (Christian Dior)


Podtitul: Odfláknutý jed

Dnes jsem skutečně překvapila sama sebe. Nevím proč jsem čekala, že mě tento jedový výtvor porazí... Už jsem jej totiž jednou zkoušela a byla to pro mě síla.
... když jsem vzoreček nanesla na ruku, skoro jsem se musela podívat, jestli je to skutečně obávaný Jed, protože jsem ze začátku cítila skoro pánský akcent. Jak je tohle možné? Tak jsem ho tedy věru neměla zafixovaný!
Tak jistě, Bílý Jed je skutečně bílý... Složení hlásá samé bílé květy a i když je ve složení uvedená ambra, která podle mých zkušeností z jemných bílých květů dělá vražené, tady zatím ještě nevraždí.
Nenapadlo by mě, že to napíšu... ale Pure Poison je jemná, svěží vůně s pánským akcentem. V létě rozhodně ochladí. Taková letní polívačka od Diora.
Tak a jdu přemýšlet, kam jsem se za rok s nosem posunula...




SLOŽENÍ
Hlava: jasmín, kalabrijský bergamot
Srdce: květ pomerančovníku a další bílé květiny
Tělo: santalové dřevo, ambra

NÁVRHÁŘ
Carlos Benaim (např. Jasmin Noir, Promesse, Euphoria, Armani Code, Wanted, Premier Jour, Prada, Prada Tendre, Red Door, Eau Mega, Flowerbomb, Live in Love)

Žádné komentáře:

Okomentovat