Prohledat tento blog

středa 23. června 2010

Red Door (Elizabeth Arden)


Že já jsem to tušila! Ylang-ylang a k tomu hned v začátku, to je pro mě zabiják každé vůně. Původně jsem ji skutečně chtěla zavrhnout jako celek a jako důvod uvést "vůně staroby" hodně podobná nedávno mnou zkoušené Agent Provocateur Maîtresse, ale... dala jsem jí ještě šanci.

Naštěstí prvotní závan ylang-ylang přejde a rozprostře se skleník květů. Obrovská, neuspořádaná kytice s mnoha květy, které voní přes sebe a vedle sebe a spolu... a hlavně všechny dohromady.

Skutečně mnohovrstevná vůně...

Rozhodně je nutné pochválit návrháře za odlehčené tělo parfému. Větvičník je tam skutečně cítit, ale nejméně ze všech vůní, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet a obsahovaly větvičník.

Myslím, že i tato vůně by byla schopna ve skleníku někoho sprovodit ze světa. Zároveň je to však vůně velmi ženská, pestrá a dalo by se dokonce říci, že sexy. Červené mini šaty a červené lodičky s klidem...




SLOŽENÍ
Hlava: ylang-ylang, červené růže
Srdce: orientální orchidej, jasmín, konvalinka, květy marockého pomerančovníku, lesní lilie, frézie, karafiát, divoké fialky
Tělo: větvičník (dubový mech), santalové dřevo, vetiver, med

NÁVRHÁŘ
Carlos Benaim (např. Jasmin Noir, Promesse, Euphoria, Pure Poison, Armani Code, Wanted, Premier Jour, Prada, Prada Tendre, Eau Mega, Flowerbomb)

Žádné komentáře:

Okomentovat