Prohledat tento blog

pondělí 26. března 2012

Live in Love (Oscar de la Renta)

Není těžké přijít na to, proč tolik názvů parfémů obsahuje slovo "láska". Jakkoliv se může zdát toto slovo zprofanované, na věci samé to nic nemění. Láska (v jakékoliv své podobě) je podstatou lidského života. Díky lásce jsme na světě, díky lásce žijeme a k Lásce směřujeme. Je v celém našem živote, žijeme v ní...

Vůni jsem dostala nabídnutou k výměně za jinou. Věděla jsem, že je to novinka, ale nevěděla jak voní. Jakmile jsem ji vyzkoušela, věděla jsem, že ji chci. Vydržela mi vonět (na hodinkách s kovovým páskem!) celý den.

Pro vůně od Oscara de la Renty mám (jak to tak vypadá) slabost, protože tohle je už třetí, co mám. Všechny je spojuje jeden prvek, který bych nazvala "křehký šál". Těžko to více popisovat, jistá "křehká lehkost a krása", ale stejně tak je možné, že to tam cítím jen já.
Další věcí jsou hezké a vkusné flakóny, které které respektují svůj obsah. I tady se mil moc líbí víčko, které mi nějak připomíná cosi královského...

Vůně je jednoznačně květinová! Pomerančový květ, spíše sladší a ne tolik trpký jako třeba v Pur Désir de Fleur d'Oranger (Yves Rocher) a v pozadí čerstvá, jarní travička, dokonale rozdupaná. Travička a jasmín... svěží, zelený jasmín včetně lístků a stonků. Cele a plně květinová, jarně a svěže květinová, nic nedusí, vlaje si nad vámi jako šál... 
Konvalinku ani růži tu nevnímám. Vlastně se vůně ani moc nevyvíjí... jak slábne, začínají se projevovat lehce dřevité tóny a snad i mýdlové.
Po úplném rozvinutí je pak opravdu velmi podobná L'Interdit 2002 (Givenchy)

Tahle vůně Oscara nezapře. Není to žádný vrchol originality, ale je vkusná, hezká (ne přímo líbivá), elegantní, ženská a pozvedne náladu. Na jaro jak dělaná. Milovnice jemných, květinových vůní s dominancí bílých květin musí rozhodně vyzkoušet.

Přeji krásné, začínající jaro!
Užijte si život v lásce.


SLOŽENÍ
jasmín, růže, kovalinka, zázvorová orchidej, pomerančový květ, dřeva

NÁVRHÁŘI
*Jean Marc Chaiilan
*Carlos Benaim (např. Jasmin Noir, Promesse, EuphoriaPure Poison, Armani Code, Wanted, Premier Jour, Prada, Prada Tendre, Eau Mega, Flowerbomb)
*Ann Gottlieb (např. 5th Avenue, Secret Obsession, Contradiction, Esprit d’Oscar, Covet, spreje Impulse)




Žádné komentáře:

Okomentovat