Prohledat tento blog

sobota 2. července 2011

Pur Désir de Fleur d'Oranger (Yves Rocher)

Už ani nevím jak a proč, ale dostali jsme se s mužem do prodejny Yves Rocher a zrovna tam měly slevy. Zkoušeli jsme pár vůní a jemu se zalíbil nejdřív šeřík (Pur Désir de Lilas). Šeřík mě ovšem dusí... Nakonec však byl zakoupen i ten, protože jej má ráda tchýně. Potom jsme narazili právě na pomerančová květy a tam už jsme se shodli. Jsem vždycky ráda, když mi nějakou vůni nebo šaty vybere manžel a ještě k tomu se shodneme. Mám z toho dvojnásobnou radost.

Ale zpět k vůni... Ono se vlastně o ní nedá nic moc napsat, vzhledem k tomu, že je to soliflor a pěkně poctivý a ničím neředěný nebo nemírněný. Je svěží, trpce hořký a hodně osvěžující. Ideální vůně na léto, jako antistresový elixír, ne povzbuzení či na pokažený žaludek.
Počátek je poměrně silný a pronikavý, pak se vůně rozvíjí více květinově. Na léto jsem měla dlouho oblíbenou Ô de Lancôme a takhle vůně mi ji svou svěžestí velmi připomíná. Neotřelá svěží vůně za velmi dobrou cenu. Intenzita je velmi dobrá, stejně jako výdrž.




SLOŽENÍ
pomerančový květ

Žádné komentáře:

Okomentovat