Prohledat tento blog

sobota 2. července 2011

Diva Rose (Emanuel Ungaro)

Jsem opravdu ráda, že po delší době odmlky mohu napsat recenzi právě na tuto novinku. Odnože jsou stále v módě... respektive stále jsou nové a nové a i tato vůně je odnoží. Její předchůdkyně Diva patří mezi klasické chypré vůně a jelikož ji vytvořil Jacques Polge, troufám si tvrdit, že mezi ty nejlepší.

Ve stejně krásném broušeném flakónu však podle názvu máme čekat nějakou variantu růže. Původní Divu miluji, je to moje srdcová vůně a tak k této její mladší sestře budu přistupovat asi velmi tolerantně, prostě proto, že je to taky "nějak" Diva. Přesto mě ale ve složení poněkud děsilo liči, jehož, byť jen stopové množství, mi obrací žaludek.

Hned při prvním nádechu se mi vybavili vůně od Les Parfums de Rosine. Růže kultivovaná, ne těžká a hutná, ne umělá, ale přírodní a svěží. Po liči naštěstí ani vidu ani slechu. Taky se mi vybavila Rose od Paul Smitha. Růžová poupátka s kapkami rosy... svěží...

Lehce jsou tam cítit i jiné květiny, ale jen velmi, velmi jemně... šeřík je patrný, řekla bych, že cítím i lehce mýdlové tóny. Závěr pak přechází spíše do dřevitého tónu, ambra není těžká a dusivá. Pokud máte "načichanou" původní Divu, tak ji tam zpovzdálí ucítíte... spíš ale její jemný výdech.

Je to vůně plná růží, je romantická, lehká a příjemná. Ono udělat vůni na téma růže, aby nebyl protivná je taky umění. Asi bych ji dala své dceři, kdyby chtěla mít "něco jako maminka".




SLOŽENÍ
Hlava: bergamot, liči, listy růže
Srdce: bulharská růže, frézie, šeřík
Tělo: ambra, pižmo, dřeva

SOUVISEJÍCÍ PŘÍSPĚVEK
Diva




Žádné komentáře:

Okomentovat