Prohledat tento blog

pondělí 4. července 2011

Eau de Fleur de Prunier (Kenzo)


V této sadě je ještě několik dalších vůní, ale mají tam nevýrazné flakónky a mě neoslovující názvy, že mě všechny úspěšně minuly. Dostala jsem se až k vzorečku této. Říkala jsem si, že bych si zase mohla něco zkusit... mno, ovšem složení mě tedy hodně odradilo...

Někde jsou ve složení uvedeny třešňové květy, ty skoro cítiti nejsou, ale jinde ve složení uvedeny květy švestkové a k tomu mandle... takže se už dopředu děsím Hypnotic Poisonu (mandle) mixnutého Fragile (švestky).

Počátek je synteticky neurčitý a nic neříkající... jemná vůně, jako většina od Kenza (až na Slona a Tigra). Je to jemně sladké, květinově sladké... snad bych odhadovala ty třešňové květy... nebo jabloňové květy... taková jako "synteticky jarní" vůně. Mandle tedy ani omylem. Trochu mi to připomíná chvílemi jablečné a chvílemi třešňové mýdlo. Není to vysloveně nepříjemné, ale syntetické to je a zcela zapomenutelné. Hodně téhle vůně v horku mě docela děsí. Ne, toto není moje krevní skupina, ale aspoň mě to neporazilo.




SLOŽENÍ
třešňové květy/švestkové květy, mandle

NÁVRHÁŘ
Francis Kurkdjian (např. Apparition, Acqua di Parma Iris Nobile, Réverie, Green Tea, Fragile, Gaultier 2, Le Male, Promesse de l`Aube, Rumeur, Purplelight, Narciso Rodriguez For Her, Les Saisons Automne, In White)

Žádné komentáře:

Okomentovat