Prohledat tento blog

středa 28. března 2012

Look (Vera Wang)

Vůni od této značky jsem měla zatím jednu a líbila se mi, proto jsem se rozhodla zkusit další.

Nedovedu se rozhodnout, jak na mě flakón vlastně působí. Hranatý, strohý, přitom ale čistý. Reklamní plakát, ačkoliv je jasné, koho chce zaujmout, je proveden ještě poměrně zajímavě.

Nedovedu se rozhodnout ani u složení, jak na mě působí. Některé složky mě vysloveně děsí (vodní zeleň, liči a bílé květy v kombinaci s vanilkou), jiné mě těší (mandarinka, celé srdce, a tělo kromě vanilky). Jsem tedy zvědavá, co z tak rozporuplných dojmů vlastně vznikne...

Počátek je jako z levných vůní... ostrý, řežavý a celkově nepříjemný... žádné okouzlení hned na začátku. Je to, jako bych sáhla po drogérovce nejhrubšího zrna. Čekám tedy, co vůně předvede dál... začínají se vyskytovat nějaké vodní tóny, nevím, jestli zelené, ale rozhodně ne moc příjemné. Nic moc se však neděje ani dále... jednotlivé složky se rozeznat nedají, ostrý tón drogérovky neustupuje...
Je křiklavá do okolí, ničím zajímavá, vlezlá... Závěr pak jde do pižma, vanilky tam moc necítím, na nějaký větvičník a pačuli rovnou zapomeňte.

Nosům jen trochu na úrovni nedoporučuji... ztráta času a chuti.

SLOŽENÍ
Hava: mandarinka, vodní zeleň, liči, jablko
Srdce: lilie, frézie, jasmín
Tělo: vanilka, pleťové pižmo, větvičník, pačuli


NÁVRHÁŘ
Firmenich (např. Bond Girl 007, Eau Oceane, Pleasures, Flora by Gucci, L, White Musk Collection White Suede)

1 komentář: