Prohledat tento blog

čtvrtek 7. července 2011

L (Gwen Stefani)

Vzhledem k tomu, že Gwen produkuje skoro výhradně matrioškové flakóny mě tenhle velmi mile překvapil. Ovšem ta reklama... chce se mi dodat, že Marilyn se snad voněla No. 5 a ne slupkami broskví (viz složení). První dojem je svěží, lehce ovocně a kysele... cítím tam jakousi vlhkost, kterou mi to trochu připomene Rumeur, ale tady je to celé takové ostré, pichlavé a nesourodé a sem tam i syntetické. Jestli je tam nějaká složka rozeznatelná, tak je to hruška (po slupkách ani vidu, ani slechu).

Pořád se nemohu rozhodnout, co si mám myslet... Není celkově špatná, květinově ovocná s takovým tím "vlhkým" tónem, jak už jsem psala. Docela ujde, spíš lepší průměr.




SLOŽENÍ vodní hyacint, zelená svěžest, frézie, hruška, fialkové lístky, jasmín, růže, konvalinka, hrachor, pomerančový květ, plumérie, slupka broskve, heliotrop, pižmo


Žádné komentáře:

Okomentovat