Prohledat tento blog

čtvrtek 5. dubna 2012

Sensations (Jil Sander)



Pořád přemýšlím, co jen mi ten flakón připomíná a teď docházím k závěru že takové to kolečko pro děti, když jim rostou zuby, nebo nějakou hračku... každopádně mi přijde zajímavý (i když nevím, zda přímo senzační). Podle značky a složení nečekám žádnou pecku, ale mohla by to být docela pěkná vůně.

Mandarinka a bergamot? Kdyby tím snad začínal i Hypnotic Poison, tak se mi bude líbit, protože tohle je kombinace, kterou já tedy opravdu můžu. Pak na mě hned vykoukne tonka... hřejivě hebká... je to taková intimní vůně ženského těla. Pomerančový květ ani jasmín nejsou výrazné, spíš se jejich vůně jakoby převaluje v teplém vzduchu a tak v této vůni voní.
Krásná by byla v letním večeru na rozpálené pokožce někde na jihu... v zimě by nevynikla, je jemná, ale zároveň rafinovaná... na spánek nebo ležérní svádění... pižmo, tonka, květy... škoda snad, že není výraznější, protože to by skutečně senzační bylo...

Vůně je jako ten flakón... v podstatě na ní nic není, ale nedá vám spát a bude vám vrtat v hlavě, budete nad ní přemýšlet... Je dobrá, skutečně dobrá. Připomíná mi něco z dětství, ale co...



SLOŽENÍ
Hlava: mandarinka, bergamot, malina
Srdce: pomerančový květ, jasmín
Tělo: ambra, santal, tonka, pižmo

NÁVRHÁŘI
*Nathalie Lorson (např. Zen, Paul Smith Women, Perles De Lalique, Amethyst, Sicily, Wish, Voile de Jasmin, Petits et Mamans, Weekend for Women, Jaipur Saphir, Peut-Être)
*Alain Astori (např. Instinct, Echo, G, Deep Red, Sun Men, Paul Smith Men)

Žádné komentáře:

Okomentovat