Prohledat tento blog

čtvrtek 21. října 2010

Safari (Ralph Lauren)


Tahle vůně se stala pojmem a snad i legendou. Já jsem se k jejímu vyzkoušení dostala až nyní, díky jedné dobré duši, která mi zcela nečekaně vzorek této vůně poslala. Moc se mi líbila reklama na Safari, ze které sálalo teplo Afriky. Složení slibuje samé zajímavé prvky, které se mi líbí (galbanum, aldehydy,
kosatec, větvičník) takže jsem o to zvědavější.

... hořké tóny se linou... hořké a vlhké tóny, kterých bych se skoro napila. Cítím balzámovou vůni (galbanum)... vybavila se mi kancelář mého šéfa, která takhle voní. Ze začátku je ta vůně podle mě velmi pánská.
... pak se začnou rozvíjet "divné květy" - narcis a kosatec... ostatní květy jsou spíše upozaděny.
... závěr pak patří větvičníku. Ostatní tóny jsou v pozadí a docela lituji, že nepřidali trochu víc tonky.

Musím říci, že jsem tedy čekala něco docela jiného. Čekala jsem teplou a hřejivou vůni a v podstatě se ze Safari vyklubal pravý opak. Přesto není název zcela mimo... myslím, že v horku se vůně krásně rozvine, zintenzivní a ochladí.




SLOŽENÍ
Hlava: galbanum, mandarinka, hyacint, aldehydy
Srdce: růže, konvalinka, narcis, kosatec
Tělo: vetiver, větvičník, tonka, styrax

NÁVRHÁŘ
Dominique Ropion (např. Anglomania, Alien, Soir de Lune, Lalique Le Parfum, Kenzo Jungle le Tigre, Jungle L'Elephant, Ysatis, Amarige, Code, Pure Poison, Aimez - Moi, Euphoria, Amor Amor, London, My Queen)

Žádné komentáře:

Okomentovat