Prohledat tento blog

čtvrtek 17. února 2011

Versace (Versace)

Vůně od Versace mi přijdou všechny dost fádní a nezapamatovatelné. Jediné, co mě fascinuje je hlava medúzy na jejich flakónech. A musím říci, že se vlastně tento flakón docela povedl, ale co vůně...

Počátek je jaksi vodní... evokuje mi to něco mezi osvěžovačem vzduchu a něčím květinovým. Potom se začne vkrádat lotos a leknín, dvě květiny, které ve vůních takřka nesnesu. Vodní dojem je hotov a tím je pro mě vůně odepsaná... protože žaludek ji nesnese. Syntetika, umělotina... ale abych jí popsala... je to celkem lehká květinová vůně. Nic tam nevyčuhuje, asi z ní bude dojem "čistoty" v závěru je lehce sladká. Mě osobně z ní bolí hlava i žaludek... nepovedená, nic neříkající, umělá...




SLOŽENÍ
Hlava: rosa, guava, černý rybíz, wisterie, šeřík
Srdce: orchidej, lotos, leknín, jasmín, azalka
Tělo: atlaský cedr, vetiver, kašmírové dřevo, ambra

NÁVRHÁŘ
IFF (např. Chloé Narcisse, Innocent Rock, Prada, Infusion d`Iris EDT, Tiare Ormonde Jayne, Silver Rain, Kenzo Amour Indian Holi, John Richmond, Joy, Shalimar Legere, AA Herba Fresca, Cabochard, Cabotine, Balenciaga Paris, LouLou, Jasmin Noir, vůně pro Bond No. 9)

Žádné komentáře:

Okomentovat