Prohledat tento blog

neděle 31. července 2011

Guilty pour Homme (Gucci)

Gucci a dámské vůně? Jedinou, kterou beru na milost je Rush 2. Ostatní jsou pro mě mix všeho možného, jednotlivé složky se nedají rozeznat a k tomu je to jaksi syntetické...
Gucci a pánské vůně? Podle mě nejkrásnější pánská vůně vůbec je právě od Gucciho, a sice Gucci pour Homme.

Jsem tedy zvědavá, co předvede v další pánské vůni. Flakón, to je pro mě něco mezi kovbojskou lahví na vodu a ořezávačem doutníků... vlastně je docela povedený, myslím.

Lehce svěží... doslova "modrý" začátek s levandulí, ne jen květy, ale i stonky... světle zelené, svěží, ale zase ne tak moc. Suchý a jakoby drcený pocit zeleně... a pomerančový květ. Pořád mám dojem čistoty, jak voní mužské tělo po sprše... příjemný je tam cedr, pačuli je tam až tak po dvou hodinách a poměrně výrazně. Celkově je to suchá, svěží a bylinná vůně. Dobře udělaná, netuctová, ale zase ne nějaká rebelská. Reklama slibuje, že se po muži budou plazit lepé děvy... tak to si nemyslím. Rozhodně ale bude lepým děvám vonět jinak než ve vůních typu "pocukrovaná okurka a citrusy" a úměrně zaujme.



SLOŽENÍ
limeta, levandule, červený pepř, neroli, pomerančový květ, cedr, pačuli

Žádné komentáře:

Okomentovat