Prohledat tento blog

čtvrtek 18. srpna 2011

Amaranthine (Penhaligon's)


Předešlou a nynější recenzí poněkud vybočuji z plánu, ale takový je život… Dnes recenzovaná vůně se ke mně dostala jako dárek k svátku od mého manžela. Když jsme šli po práci na večeři, bylo mi trochu podivné, že mi dává přivonět k zápěstí a ptá se „jestli mi to voní“. Nějak jsem si ho nedovedla představit samotného v Sephoře, ale vím, že sám chodí do Madeleine.

Po večeři jsem dostala úhledně zabalený balíček, který mi však svými rozměry neseděl ani na Annick Goutal ani na L’artisan. O to více jsem byla překvapena, když jsem rozbalila Amaranthine. Vůni, jejíž vzoreček mi náhodou přišel ten samý den poštou.

Manžel říkal, že to pro něj byla okamžitá volba… Pár vůní zkusil a tahle ho prostě zaujala.
Na začátku cítím (ač mě to dost překvapilo) banány a sladké mléko. Tyhle dvě složky se krásně mísí s ylang-ylangem a frézií. Tonka postupně sládne a vnímám i jistou jemnou, hřejivou dřevitost.
Ta vůně je hodně zvláštní… barvu, kterou vidím, tak světle žlutou. Je velmi zdařile a nápaditě namíchaná, jednotlivé složky se prolínají a určitě bude vonět na každém jinak a v různých teplotách taky předvede zajímavé polohy.
Přesto, že je co do složení poměrně extravagantní, celkový dojem z té vůně je překvapivě umírněný.

Pracuji v openspacu a vůně musím volit opatrně. Tahle vůně je přesně „to pravé ořechové“ sem… je úměrně a jaksi „skrytě“ zajímavá a přesto denně nositelná. Je velmi ženská, elegantní a příjemná. Lehce sladká a květinová. Po rozležení mi něčím "bíle, sladce, vlhkým" evokuje Gold.
Mám ráda manželův vkus, obohacuje mě, když mi vybere něco, co se jemu líbí pro mě. Je to jeho pohled na mě, který je mi drahý.

SLOŽENÍ
zelený čaj, bílá frézie, list banánovníku, koriandr, kardamom, růže, karafiát, hřebíček, pomerančový květ, ylang-ylang, absolutní egyptský jasmín, pižmo, vanilka, santal, kondenzované mléko, tonka

NÁVRHÁŘ
Bertrand Duchaufour (např. vůně pro Acqua di Parma, Fahrenheit 0 Degree, Amarige D'Amour, Al Oudh, Dzongkha, Fleur de Liane, Poivre Piquant, Safran Troublant, S.T. Dupont pour Femme)

Žádné komentáře:

Okomentovat