Prohledat tento blog

středa 17. srpna 2011

White Gardenia Petals (Illuminum)

Vzhledem k tomu, že se Kate Middleton, současná manželka následníka britského trůnu, vdávala měsíc přede mnou, její svatbu jsem sledovala s velkým zaujetím. O to větší zájem a zvědavost ve mě probouzely představy její svatební vůně. Když pak médii proběhlo, že to byla právě White Gardenia Petals, kterou voněla ve svatební den, rozhodla jsem se, že ji musím zkusit za každou cenu.


Dlouho (čtvrt roku) trvalo, než jsem se k ní dostala a během té doby jsem přemýšlela, jaká asi je... její svatební vůně. Nejdříve jsem si myslela, že to bude něco oslnivého, ale čím dál tím více jsem docházela k závěru (a to i v závislosti na jejím šatníku), že přímo "oslnivá" nebude. Rozhodně ale bude vkusná, decentní, jemně osobitá a denně nositelná.



Vůně z bílých květů mám ráda, jejich vůni jsem i já zvolila na svou svatbu, a to jak v podobě svatební kytice, tak ve formě parfému.

Na jednom fóru o parfémech jsem četla, že vůně voní jako šampon Pantene Pro-V. Zcela souhlasím, naprosto souhlasím. Pantene Pro-V a trochu J'adore. Tady bych mohla s veškerým popisem skončit. Ta podobnost s šamponem je natolik silná, že se od ní nejsem schopna oprostit a rozeznat v tom cokoliv jiného. Nos už tu vůni zná, má ji zařazenou.
Lilie (jak je znám ze své svatební vůně a jak kolem mě právě voní z vázy, protože jsem je dostala k svátku) tam rozhodně nenajdete. Zapomeňte také na konvalinku. Gardénie, která dovede být výrazná tak, že není ke snesení (mnoha lidem evokuje žampióny) je tu jemně, ale opravdu jemně patrná, ale je lehce mýdlová a krémová. Základ... těžko říci, podle mě je spíše pižmový. V závěru více než šamponu se vůně kloní ke klasickému J'adore.


Jak tuhle vytouženou zkoušku shrnout... Když jsem se vdávala, věděla jsem, že budu velmi nervózní. Věděla jsem, že chci mít u sebe nějakou oporu i po tom, co mě tatínek dovede k oltáři a před tím, než s manželem vyjdeme z kostela. Proto jsem zvolila Lily&Spice. Lilie, které mám ráda, jsou výrazné, přesto krásné a ke svatbě nějak patří.
Nepochybuji, že Kate byla nervózní, vždyť se na ni díval celý svět. Dívka, která přes svůj nepopiratelný půvab zjevně netouží být nutně středem pozornosti zde byla v roli, kdy byla nepřetržitě sledována všemi. Ta vůně navozuje uklidňující pocity a dýchá čistotou a jemností. Proč ji tedy nemít v tak stěžejní okamžik?


Inu, co člověk, to jiný nos a co žena, to jiná svatba...



SLOŽENÍ
Hlava: lilie
Srdce: bílá gardénie, konvalinka, jasmínový vánek
Tělo: ambrové dřevo

4 komentáře:

  1. ahoj,
    kde se dají koupit parfémy Illuminum? Díky. Jaja

    OdpovědětVymazat
  2. Ktorý PRO V ??????????????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Který? No, po pravdě, nevím, jestli se ty šampony vůni liší, ale v nějakých 90. letech prodávali jen jeden a ten myslím.

      Vymazat