Prohledat tento blog

úterý 18. června 2013

Tobacco Vanille (Tom Ford)


Když se řekne "Tom Ford" tak já udělám jen "... ách." Pěkný chlap, ale především překrásné vůně, synonymum dokonalosti. Že jsou moc silné? Kdepak, jen prostě s fortelem udělané. Byla jsem hrdou majitelkou dvou (Black Orchid a White Patchouli) a připadala jsem si jako kdybych vlastnila dvě pralinky z luxusní bonboniéry. Co na tom, že zlí jazykové nazývaly tyto flakóny stélami?

Paráda... smršť koření, trochu se mi vybaví Aziyadé (Parfum d'Empire). Tekuté, kapalné a hodně, hodně sladké. Sladkost v kombinaci s kořením? Tak to můžu. Cítím především hřebíček a muškátový květ, potom kakao a kandované ovoce. Opět se mi tu vybavuje AziyadéSladkost není ulepená, ale nadzvednutá kořením a doplněná suchostí tabáku se špetkou kakaa. Zkapalněná arabská cukrárna.

Jak je u Forda zvykem, s ničím se nemaže a pěkně to "osolí" (tady spíše pocukruje) už od začátku. Intenzivní, výrazná, nezaměnitelná, sladká (ovšem nevtíravě). 


SLOŽENÍ
Hlava: tabák, aromatické koření
Srdce: tonka, tabákový květ, vanilka, kakao
Tělo: akord suchého ovoce, sladká míza

NÁVRHÁŘ
Tom Ford

Žádné komentáře:

Okomentovat