Prohledat tento blog

sobota 22. června 2013

Trouble (Boucheron)

Tato vůně se ke mě prostě "nachomýtla"... 

Oficiální popis slibuje vůni "femme fatale" a flakón jde v duchu tohoto slibu... těžké rudé sklo, smaragd a dokonce i had. Doslova erotické dusno.
Ono dusno venku teď skutečně je, nejsem si tedy jistá, jestli to parfémové erotické ustojím, ale zkusím to...

Lehce svěží, citrusový začátek (opět mi vyvstává otázka, zda nějaká vůně vlastně začíná jinak než citrusy či svěžím kořením v počátku)... smyslené červeno, pro mě zastoupené jednoznačně Samsarou je tady přítomno, ale v odlehčené formě. Jasmín zde je svěže lehký, ne dusivý. Po pravdě, čekám pořád nějakou zradu, čekám, že vůně nesnesitelně ztěžkne, ale... neděje se tak. Na mé kůži je závěr vlastně poměrně suchý a dřevitý, lehce svěží. Přemýšlím, co mi to připomíná a sama sebe překvapuji zjištěním, že... Kelly Calèche nebo v podstatě vše od Hermès.

Jsem trochu vyjukaná, protože tohle jsem nečekala... Femme fatale? Ne, nedovedu si ji v tom představit... především ten suchý závěr ála Hermès mě přivádí z louky do slunných koňských stájí...

SLOŽENÍ
Hlava: citron, náprstník
Srdce: jasmín
Tělo: vzácná dřeva, vanilková ambra, modrý cedr

NÁVRHÁŘ
Jacques Cavallier (např. Alchimie, Blv Eau de Parfum II, Eau Parfumee au The Blanc, Initial, Kingdom, Midnight Poison, Murmure, Nina, Paco Rabanne Pour Elle, Poeme, Serpentine, Truth)

Žádné komentáře:

Okomentovat