Prohledat tento blog

čtvrtek 31. října 2013

Jak vybrat vůni?

Tato otázka vyvstane jednou každému z nás... je jedno, jestli se o vůně zajímáme a nebo jen potřebujeme vybrat vůni pro kamarádku, bratra nebo kohokoliv a potřebujeme... aby nás koupě vůně finančně nezruinovala.

Při surfování na internetu jsem narazila na Průvodce světem vůní a rozhodla jsem se, že ho vyzkouším. A vyzkouším ho na někom, jehož vkus znám dokonale; na sobě.

Postupovala jsem podle návodu a zvolila nejprve pohlaví :o). Jsem žena :o).
Dále jsem měla definovat svůj charakter. Co vybrat... běhání za dcerou nebo za kočárkem bych přece jen sportem nenazývala, sexy při tom rozhodně nebudu. Zato to však úspěšně zvládám a mojí výchovu patrně nemalé procento lidí považuje za bohémskou.

Průvodce mi vybral vůně dvě: Mexx Woman (Mexx) a Magic Woman (Bruno Banani). Vzhledem ke své zkušenosti (no a možná i předsudku) "fialové vůně nebrat" (nikdy jsme nebyly kamarádky, ačkoliv fialová barva je má nejoblíbenější) jsem zvolila Mexx Woman (Mexx).

Více o vůni se dočtete zde.

Po prvním letmém vyzkoušení jsem spokojená. Vůně se mi líbí, neuráží mě. Ideální se mi jeví i do mé aktuální situace, tedy ven s dítětem nebo mezi maminky (co si budeme povídat, kolik z nich ocení No. 5, že...).

Žádné komentáře:

Okomentovat