Prohledat tento blog

úterý 10. listopadu 2015

1881 Pour Femme (Cerruti)

V našich končinách velmi populární vůně. A mě zajímalo, proč se těší tak velké popularitě.
Když jsem ji před nedávnem zkusila, utkvěl mi v hlavě "letní" dojem. Jsem zvědavá, jak dopadne vůně po detailnějším zkoumání.

Na stole stojí ve skleněném džbánu kytice čerstvých květin. Veliká, šťavnatá a plná kytice. Míchá se zde mimóza, kosatec, růže, jasmín... co kde rostlo jsem natrhala a dala do vázy... Okno je otevřené a vniká sem teplý, letní vzduch a vůně zrajícího obilí... na polní mezi kvete heřmánek...

Více se pak do popředí dostává jistá "krémovost" a mě se vybaví Sun od Jil Sander. Už nejsem u stolu s kyticí květin, ale ležím u vody a vůně obilí a heřmánku se mísí s vůní krému na opalování... Jak voní moje kůže, když jdu k večeru domu... celá prodchnutá létem.

Květinová, lehce pudrová vůně čistoty. V něčem nacházím styčné body s neméně populární Chloe (čistota a jistá "suchost" je spojuje). Na to, jak je to v podstatě "lehká vůně" má ovšem fenomenální výdrž. Cítím ji na sobě bezpečně i po 12 hodinách.




SLOŽENÍ
Hlava: mimóza, kosatec, fialka, frézie, jasmín, konvalinka, bergamot, růže
Srdce: korinadr, tuberóza, iris, heřmánek, galbanum, jasmín, palisandr brazilský, květ pomerančovníku, pelargónie, narcis
Tělo: santalové dřevo, ambra, pižmo, vanilka, cedr

NÁVRHÁŘ
Claire Cain

Žádné komentáře:

Okomentovat