Prohledat tento blog

čtvrtek 12. listopadu 2015

Calèche Eau Délicate (Hermès)

Tato vůně? Teď už téměř nesehnatelná... už jsem tu několikrát zmiňovala, že mám Hermès ráda a voní mi od něj vše.

Calèche Eau Délicate s mateřskou Calèche nemá téměř nic společného, tedy kromě krásného flakónu.

I když složení o citrusech mlčí, já je tam prostě cítím... lehký nádech trpkých citrónů a jasmín, křišťálově jiskřivý, jako kdyby byl snad vytesán do kostek ledu. Tak chladivé... volám "Vivat! tohle je vůně jako stvořená do horkého léta.

Střední tóny jsou o špetku sladší, ale opravdu jen o tu pověstnou "šafránovou". Dobře, když se hodně, hodně snažím, najdu tam lehkou sladkost mandarinky, ale je "daleko za kopcem". Stejně tak se to má s černám rybízem. Jeho sladkost na pomezí hořkosti je tam lehoulince, ale opravdu jen lehoulince.

Závěr pak je svěže cedrový. Vůně je ztělesněním propracované svěží vůně. Není to ovšem "svěženka" jak je dnes chápána. Je to Hermès, takže ten "kožený" (nebo "senný", jak kdo cítí...) prvek je tam prostě přítomen.
A taková poznámka pod čarou... je to aldehydová vůně :-)... ale třeba si toho nikdo nevšimne :-).

Jediné, co bych té vůni vytkla je poměrně špatná výdrž (jakkoliv na mě Hermès drží jako přibitý, tak ne v tomto případě)


SLOŽENÍ
Hlava: egyptský jasmín, turecká růže
Srdce: mandarinka, pupeny černého rybízu, červený pepř
Tělo: bílý cedr

NÁVRHÁŘ
Fabrice Pellegrin

Žádné komentáře:

Okomentovat