Prohledat tento blog

sobota 1. ledna 2011

Still (Jennifer Lopez)


Star vůně se u mě netěší velké popularitě. Je jich pár, které jsem schopna vzít na milost. Jednak je to pár vůní od Sarah Jessicy Parker (např. Covet, Lovely) a pak pár vůní právě od Jennifer Lopez (kromě Still pak ještě její prvotina, příjemně mýdlová Glow).

Still patří mezi moje stálice už řadu let. Zařadila bych ji určitě mezi "svěženky". A opět... je pár druhů svěžích vůní, které snesu a řadím mezi ně i "čajovky" což Still je.

První tóny jsou pochopitelně svěží, jemně, sladce (mandarinka)... mám ráda tenhle citrus v počátku. Pepřové tóny tam jsou, ale nejsou to ty ostré tóny černého pepře, ale spíš jemné, lehce štiplavé a jaksi zastřené tóny slabšího bílého pepře.
V druhé fázi se pak krásně rozvlní bílé květy, přesně, jak je mám ráda... nejvýrazněji voní jasmín, příjemný, svěží jasmín. Ten je doplněn pomerančovým květem... frézie skoro necítím.
Základ je na pižmovém základě, santal a ambra jsou skoro nepatrné.
Celkový dojem je pro mě bílý čaj s jasmínem. Osvěžující, navozující příjemnou atmosféru.
Výdrž je velmi dobrá a silage ještě lepší. Nečekala bych to u vůně tohoto typu, ale řadím ji mezi jednu z nejlépe držících vůní.


SLOŽENÍ
Hlava: saké, bílý pepř, mandarinka, čaj Earl Grey
Srdce: růžová frézie, zimolez, pomerančový květ, jasmín
Tělo: santalové dřevo, pižmo, ambra

NÁVRHÁŘ
Michel Girard (např. Baby Touch, Cerruti Pour Homme, Brilliant Wish, Extravagance d'Amarige, 1 Million)

Žádné komentáře:

Okomentovat