Prohledat tento blog

sobota 5. února 2011

Animale Animale (Animale Parfums)


Když jsem přemýšlela, co tyto dnes recenzované vůně mají společného, nemohla jsem na nic přijít. Jedna dámská, jedná pánská, jednu značku ani neznám, druhá je známá... A pak jsem na to přišla - obě se "narodily" ve stejném roce 1994.

Tedy to je síla hned na začátek, poctivá vůně, věru... co mi to jen připomíná? Takhle voněla Praha pár let po revoluci. Podobu bych viděla s Joop! Femme... broskev, frézie, ale rozhodně žádná řídká vodička, "pořádná vůně" kterou je "za co chytnout".
Líbí se mi, že nezačíná (stejně jako zhruba 99% všech vůní) svěžím začátkem, ale že je citrón a bergamot až později. Trochu mi taky připomíná Divu, ale bez těch chypré tónů.
Za sebe tak oak moc necítím. Vůně má největší intenzitu, pak slábne, rozvíjí se spíš do ovocných tónů.
Přesto je výrazná, ženská, smyslná. I když těmhle vůním už dnes pšenka moc nekvete, přeci jenom s ní uděláte dojem.




SLOŽENÍ
frézie, broskev, citrón, oak, bergamot

Žádné komentáře:

Okomentovat