Prohledat tento blog

pondělí 25. července 2016

Infusion d'Iris Absolue (Prada)

Kosatec ve vůních miluji. A když miluješ, tak řešíš (tady nesouhlasím s reklamou na nejmenovaný nápoj). Tedy já řeším... řeším kosatec. Přiznávám, že jsem ono "kosatcové" řešení na nějakou dobu odložila, protože mi byla naznačeno, že to není "dostatečně ženská" vůně, ale... nemůžu si pomoct, prostě ve mě ten kosatec je a buď mě s ním přijmeš (můj drahý), nebo ne (... resp. už máš smůlu, protože jsi to přijetí  mé osoby slíbil před Bohem a lidmi).

Kdysi jsem měla tehdy horkou novinku Infusion d'Iris. Poctivých 100 ml, ale celé jsem je nevypotřebovala, protože pak mi ta vůně  čímsi začala  vadit (možná právě těmi 100 ml). Teď se ke mě dostal Absolue...

Jasná zpráva je, že mojí dceři (které tehdy byly 2 roky) VONÍ. Když jsem jí uspávala, držela mě kolem krku a říkala "Voní" a když jsem se ptala "Co?" tak říkala "Mamíka". Má prostě vkus, holka jedna...

Tahle vůně, to je pro mě něha sama... zcela subjektivně a zaujatě říkám, že je krásná. Mámina náruč, pudr, pižmo... obejme vás a zahalí. Je tulivá, čistá, sluncem zalitá.

Prostě kosatec, suchý, pudrový kosatec. Suchost ale nedrhne jako smirkový papír, je to suchost pudru (tak, tak, že neuděláte "pčík"). "Hrany" jsou tlumeny téměř neznatelnou fazolí tonkou, vanilku tam naštěstí necítím.
I o této vůni se dá napsat, že je to "vůně čistoty", ale nečekejte Chloe nebo Clean. Tohle je podle mě sofistikovaná čistota s jemnou dávkou rafinovanosti.
Stačí opravu střídmá aplikace a vydrží celý den.



SLOŽENÍ
Hlava: tuniská neroli, sicilský pomerančový květ, italský kosatec
Srdce: benzoin z Laosu, venezuelská tonka
Tělo: bílé pižmo, vanilka z Madagaskaru

NÁVRHÁŘ
Daniela Roche-Andrier (např. řada "Infusion" pro Pradu, Attraction, Angélique Noire, Candy, Gucci Eau de ParfumLe Monde Est Beau)

Žádné komentáře:

Okomentovat