Prohledat tento blog

čtvrtek 2. října 2014

Osez-Moi! (Chantal Thomass)


Mám ráda pudrové vůně... velmi. Cokoli s pudrovým nádechem mě doslova kolébá. Ať to jsou pudrové bylinky (Aroma Allegoria Apaisant) nebo pudrové odnože (Eau de Shalimar). Některé vůně s pudrem jsou na mě naopak moc silné (Bvlgari Pour Femme). Jsme tedy zvědavá na tuto opěvovanou (sehnat vzorek bylo velmi složité).

Úplný začátek mi letmo připomíná Intimately Yours Women... snad plumérie... pak mě hezky a zastřeně začne hladit růže, jemná, růžová růže... skoro ještě poupátko. Heřmánek taky ne ten "koncentrovaně čajový" ale spíš vonící na louce... Jemně se do toho sype pudr...
Začíná se o slovo hlásit vanilka, velmi pikantně říznutá pižmem... je to taková směs svůdnosti a nevinnosti...

Není to čistá pudrová vůně, květiny jsou tam přítomné po celou dobu... v podstatě je to spíš dívčí vůně (a nebo vůně pro ženu, která v sobě má trochu z hravé dívky).

Vybavila se mi dívka z reklamy na Miss Dior Chérie. Jestliže přes den voní touto vůní, tak tuhle by si jistě vzala na nějaký ples... decentní, ale přesto upoutá pozornost a omámí.




SLOŽENÍ
plumérie, růže, heřmánek, pivoňka, vanilka, pižmo, vetiver

Žádné komentáře:

Okomentovat