Prohledat tento blog

pondělí 21. února 2011

Jardins de Bagatelle (Guerlain )

Co si tam matně pamatuji, už jsem tuto vůni jednou zkoušela a byť mi učaroval název i flakón, vůně se mi nelíbila. No, uvidíme, kam se mi nos posunul.

Prvotní závan, to je tedy síla... bergamot zcela neředěný a pořádně silný! Potom vás do nosu udeří nasládlé květiny... jasmín, gardénie, tuberóza... nevím, jaké jsou tyto zahrady ve květu, ale já mám dojem, jako by mě někdo od hlavy k patě zaházel květy a ještě mě dal na slunce... mám dojem jakési čajové příměsi, ale to asi bude dělat ten bergamot a sladké tóny. Je to květinová pecka... něco ve smyslu Tresóru, ale kupodivu se pořád v této vůni dá dýchat... je silná, výrazná a květinová, ale pořád pro můj nos ještě snesitelná a především zajímavá, což znamená, že ji kladně hodnotím.
Závěr je velmi povedený... prvotní pecka květin ustupuje a dostávají se ke slovu dřevité tóny a to už je skutečně příjemné... lehký nádech nostalgie, tady už bych ty zahrady cítila. Malinko se mi vybavila Jolie Madame.
Ve všech fázích zajímavá a povedená vůně.




SLOŽENÍ
Hlava: bergamot
Srdce: jasmín, gardénie, tuberóza, neroli
Tělo: dřevité tóny

NÁVRHÁŘ
Jean-Paul Guerlain (např. Aroma Allegoria Apaisant, Aqua Allegoria Anisia Bella, AA Figue - Iris, AA Herba Fresca, AA Mentafollia, Mahora, AA Pamplelune, Chamade, Champs Elysees, Chant d'Aromes, Samsara, Nahema, Plus Que Jamais, Terracotta Voile d'Ete, Vetiver, Vetiver Pour Elle)

Žádné komentáře:

Okomentovat