Prohledat tento blog

úterý 20. prosince 2011

Délices de Cartier (Cartier)


K nějaké podrobnější zkoušce této vůně bych se dobrovolně neodhodlala. Měla jsem totiž již jednou letmou čest. Teď se ke mně však dostaly vzorky ve verzi EDT a EDP… a to byla jistá výzva ke komplexnějšímu porovnání.

První vteřina po aplikaci není tak špatná, tam je to ještě vyvážené a vlastně oceňuji, že mě to nemlátí hned od začátku… jenomže to je právě jen ta první vteřina. Pak už vás zasype sladké, červené ovoce, trošičku kyselé, těžko rozpoznatelné a umělé… něco mezi žužu a… žužu. Ovocně sladkých vůní máme v drogériích od různých "lepých děv" mnoho. Tady bych ovšem zase Cartierovi upírala úroveň, kdybych kladla tyto vůně vedle Délices de Cartier.
Je to sladké žužu ovoce, ale pořád nečpí. Jasmín je tam takový, řekla bych, „čajový“. Suchý, hořký, drcený… zajímavý, ale slabý. Ovoce ve vůni přetrvává dlouho, ale konec už patří ambře, která hřeje a „sladí“. Tahle fáze je překvapivě taky příjemná… zdá se mi taky jaksi „suchá“. Bohužel, ani zde nekončíme... ovoce se pak opět dostane ke slovu a sladké to prostě je... závěr ovocný a nudný.

Přehnat to s touto vůní někdo kolem mě, můžete mě položit rovnou na máry. Ona totiž dovede být vlezlá a protivná (a především pro ty, kdo nemají rádi neurčité ovocné prvky). Stříknout si ji však ráno, přežít tu ovocnou fázi a nechat se hýčkat (a poměrně dlouho) pěknou ambrou, dalo by se.


SLOŽENÍ
Hlava: višeň
Srdce: jasmín
Tělo: ambra

NÁVRHÁŘ
Christine Nagel (např. Rose Absolue, Versace Woman, Angel Garden Of Stars - Le Lys, Narciso Rodriguez For Her, Si Lolita, Hypnose Senses, In Black, Eau Torride, Theorema, Miss Dior Cherie, Madness, Réverie, Eau de Cartier)

1 komentář:

  1. Podle tvých recenzí mám někdy dojem, že čím víc má parfém výraznější flakon, tím méně je zajímavý.
    Jinak bezvadnej blog. Nechtěla by sis sem přidat sledování GFC nebo google+? Ráda bych se připojila.

    OdpovědětVymazat